jueves, 14 de enero de 2010

Indignació

Avui m'he indignat. Molt. Símptomes? Riure descontrolat, tendències homicides manifestades en les seves més diverses variants i, sobretot, "maremeves" sortint de la meva boca.

Causes? Primer, una rossa preciosa de pits hipnotitzants i dubtós nivell acadèmic. Les quatre paraules que anava deixant anar en anglès la delataven. Uns "Yes" pronunciats amb el seu màxim nivell d'accent espanyol (com si anés a dir "yeso" o "yegua" però quedant-se a mitges, sí) feien de teloners de la seva gran frase, a partir d'ara sempre gravada a la meva ment: "Two very pretties men". O altrament dita "Chu beri pritis men". Si Shakespeare levantara la cabesa, cagundeu...

I després de no saber per què el canal del logo verd dona prioritat al pits davant el currículum (o de fet, sí saber-ho però no compartir-ho (qui vulgui pits, té internet)) he marxat a preparar uns exercicis. He demanat ajuda als sabis i he aconseguit acabar a temps per tornar a la tele. Un altre cop LaSexta. Futbol. Matalassers 4, "El Decano" 1. Som-hi recre que ja ho tenim. I va el cabró de l'ex-culé i el fot de falta. La mare que el va parir. Ara passa l'Atleti. Putos pringats. Encara li treuran la pols a la font de Neptuno aquest any. Però no. Jo confio en el Celta. Els de divisions menors es carreguen els madrilenys. Que li preguntin al Madrid.

I després, Buenafuente. Amb Quim Monzó. Verge santa, que n'és de bo! Em posa una mica nerviós el tio cabró amb els tics, però què hi farem. Fins i tot ell se'n fot. I parla de la seva insociabilitat i de l'odi que sent cap a la humanitat i jo sento que l'estimo. De fet, sento que l'estimo perquè sento que és com jo. O jo sóc com ell, que és més vell. M'encanta el què diu de l'amistat. És un contracte? Què és? Perquè puguis dipositar la teva confiança en una persona, ja és el teu amic? I com canvia la relació? T'has de fer un tatuatge rollo "legionario" amb el seu nom dins un cor? Res de tot això. L'amistat és una farsa. Un nom originat per la hipocresia i tret de la religió. Aquest tio és el millor.

I la millor és la Morgade. A part d'un parell de tetes "que quiten l'hip" té un humor fantàstic. I vull acabar amb una frase que ha deixat anar parlant d'un japonés que afirma haver descobert que els homes atractius sóc més intel·ligents: mostra la seva foto (el fill de sea mare és lleig de collons) i diu: "A este lo dejas solo en el bosque y los lobos hacen candela para que no se acerque". Sé que és feina dels guionistes però... ho diu d'una manera! Pel proper japonés lleig que hagi de treure, pot recórrer al "si se mira en un espejo, se mata en defensa propia". Sempre m'ha fet molta gràcia. Com ella.

Ara, a dormir. Que ja és hora, encara que no tingui son. Hauré de comptar ovelles. O col·laboradores de LaSexta, que serà més divertit. Ja sé perquè no miren els currículums. En el fons ho fan per ajudar-me a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario